Jobstafetten
home/bundmenu/spørgsmål 
  
        
 


   

FAQ - Spørgsmål og svar

Herunder kan du finde svar på nogle af de mest forekommende spørgsmål om brugen af Jobstafetten.

Hvordan ser min egen annonce ud?

Du logger dig på Jobstafetten, og i statusboksen nederst til højre klikker du på overskriften for den aktuelle annonce, som derefter vises på skærmen.

Hvorfor kan jeg ikke se navn og tlf. nr. på interessante emner?

Du skal være oprettet som aktiv bruger på Jobstafetten, dvs. et gyldigt abonnement for arbejdsgivere eller en aktiv annonce som jobsøger. Husk også, at du skal være logget på som bruger, vælg "Log in" i menuen til venstre og indtast dit brugernavn og password. Hvis dit navn bliver vist lige under Jobstafetlogoet, så er du logget ind.

Gemmes annonceoplysninger i systemet?

Ja normalt gemmes de indtastede oplysninger, således at de kan genbruges. Ved nyt søgebehov kan stamoplysninger tilrettes og genbruge. Jobsøgere kan kun have en annonce, og skal derfor tilrette en eksisterende annonce. Arbejdsgivere kan have flere annoncer vælger selv mellem at lave en ny annonce eller tilrette en eksisterende. Der er ingen grund til at oprette sig helt forfra igen.

Hvordan forlænger jeg mit abonnement som arbejdsgiver?

Du logger dig på, også selvom dit nuværende abonnement er udløbet, derefter vælges menupunktet "Forlæng abonnement" og der vælges mellem 90 dage eller 365 dage, klik én gang på "Forlæng nu". Du kan hele tiden se din abonnementsstatus i infoboksen nederst til højre på skærmen.

Hvad betyder det at være anonym eller delvis anononym?

Hvis man vælger at være anonym er der ikke nogen der kan se din annonce, du skal derfor selv være opsøgende. Vælges delvis anonym vil din annonce blive vist uden navn, adresse og tlf. nr. disse oplysninger kan interesserede få oplyst hos det lokale jobstafetkontor. Det anbefales altid at vælge helt åben annonce, da det giver de bedste kontaktmuligheder, og kun vælge anonymitet hvor specielle forhold kræver det.

Jeg kan ikke huske mit brugernavn og password - hvad gør jeg?

På log in siden kan du indtaste dit brugernavn eller den emailadresse, som du brugte ved din oprettelse. Hvis du ikke modtager en mail er det sandsynligvis fordi den emailadresse du har i systemet ikke virker, eller at din mailboks er fuld. Kontakt dit lokal Jobstafetkontor, hvor du kan få oplyst dit brugernavn og password, samt sikre at emailadressen er rigtig.

Hvordan retter jeg i mine oplysninger?

Du logger dig på Jobstafetten og vælger i menuen det du gerne vil rette. Alternativt kan du i statusboksen nederst til højre klikke på den aktuelle annonceoverskrift som derefter vises med mulighed for at rette de forskellige oplysninger.